دوستان و همکلاسی های عزیز! سلام
اینک که همه ی ما به بلندای یک ترم افتخار داشته ایم که یک چوب الف را بر سر داشته باشیم و به عبارتی سعادت همگرایی و همنشینی و همکلاسی شامل احوال همگی ما شده است و باحمد و منت از سد و صدر امتحانات درسی گذشته ایم فرصت آن رسیده تا گامی دیگر پیش نهیم و برای همگرایی و همدلی این جمع دانشجویی دانش جو طرحی نو در اندازیم....
باری
اینک که به همت همراهی شما و البته باز سر گذراندن مشقات بسیار در آستانه افتتاح اولین دفتر انجمن مدیریت فرهنگی در این دانشگاه و این استان قرار گرفته ایم بار دیگر دو دست یاری را به سوی یکا یک شما دراز می کنیم تا با همدلی و هم صدایی وظیفه خود را بنحوی در قبال فرهنگ و دانشگاه با تاسیس و انتشار نشریه دانشجویی "فرهنگ نو" ایفا کنیم.
آری
از همه شما درخواست می کنم تا دعوت مرا پذیرفته و به هر نوع و هر شکل و هر حد یاری نمایید تا اولین مطبوعه دانشجویی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی را راه اندازی نماییم. ان شاءالله